selenaydumann merhabalar pazartesi günü kontrolüm var 37. haftadayım çatı muayenesi olacağım açıkçası biraz korkuyorum çatı muayenesi denildiği gibi çok acıtıyor mu
deletedmom43191 selenaydumann doktor işaret ve orta parmağına jel sürüyor ve o iki parmağı ile seni muayene ediyor kendini kasmazsan o an başka birsey düşünürsen hiç bisey olmaz zaten en fazla 1 dakikalık iş
Almira_ selenaydumann geçen açılmama baktı erkek doktor. Bende hiç acimadi. Benden sonra bir kadına baktı aynı kişi 35 haftalık gebeymis. 5 cm açılması varmış. Çığlık çığlığa aciyoooo diye bağırdı. Yani kişi kasarsa aciyor, ben kasmadm acimadi hiç
Jasmine2426 selenaydumann nefes alın verin sürekli kasmamaya çalışın bende coook korkarak gittim beklediğim kadar acımadı, birde doktordan doktora çok fark ediyor 2 farklı asistan açılmama bakmıştı 2 size çok farklıydı biri acıttı biri acıtmadı
beyzatrl Kendimizi kasmayın bende çok korkmuştum abartılacak bir şey yok rahatsız edici bir durum sadece