Busraprtk Oguzalpveannesi banada antibiyotik verdibunun ilacı temizlik başka bi şey değil ben o antibiyotikten 5 veya 3 tane kullandım topu topu belkide öyle yani
Hilal09 Bende 34 + 3 haftalığım ve ben de bol bakteri çıktı antibiyotik kullanıyorum iğne kullanıyorum bakalım geçecek mi inşallah geçer erken Doğum bana da dedi inşallah olmaz
Wicca Bende şu an 27+5 haftalık hamileyim ve aynı zamanda serklajlıyım.. İdrar yolları enfeksiyonum çıktı bugün sabah akşam hastanede serum tedavisi alacağım çünkü erken doğumu tetikleyebilir dedi doktorum.. Zaten riskli gruptayız :( Hayırlısıyla şu sorunları bir atlatabilsek.. Ama sirkeli su iyi geliyor ben yapıyordum bir süre ara verdim ve tekrsr enfeksiyon çıktı :( Bugün tekrsr başlayacağım sirkeli suya çok iyi geliyor...
Nesliihann minikkelebegimmm kontrolumde doktora sormayı düşünüyorum sizin kaçıncı haftanız benim 16.hafta
Nesliihann minikkelebegimmm Siz yine sona yaklaşmışsınız biz daha başındayız 5 ay daha böyle giderse 🥺 Haber verirseniz bizede seviniriz 😊
Yagmur9833 Oguzalpveannesi bende 24+2 yim ve hamileliğimin basindan beri gecmiyor bi turlu hamilelikte enfeksiyon cok yaygin malesef onemli olan kontrol altinda tutmak yukselmesini onlemek ben munorolda kullandm fitilde gecmiyor malesef
Oguzalpveannesi Yagmur9833 bana infex diye bi antibiyotik verdi bide o suyla karıştırılan varya ama geçmedi yani Emin’im ilaçlar bitince gel dedi yine gele gide bi hal olduk
Yagmur9833 Oguzalpveannesi bana ilac bitince gel demiyo antibiyotikde hic kullanmadim hep var oldugunu bilselerde cok ilac vermiyor doktorlar bilmiyorum nolacak🤷♀️
E23ww Oguzalpveannesi valla kuzum.benim doktorum senin enfeksiyonun kronik gecmez dedi ama cok ilac kullandim yani bisey olmadi sukur
Hllkaraca Ben 30 haftalık hamileyim benim de geçen haftaya kadar geçmedi doktorum vajinal krem verdi 7 günlük ve 3 günlük antibiyotik hiç bir şey fayda etmiyordu yeşil aşırı akintim vardı çok şey denemiştim ama şükür geçti onlardan sonra