Hasret72 17. Haftamdan beri var bendede. Bu kasılma demek. Eğer kasılma olurken adet ağrısı bele bran ağrı olursa,kanama olursa, kasılmaların düzenli 10 dk ya bir olursa riskli o zaman bekleme. Ama a ağrısız oluyorsa sıkımtı yok demişti doktorum. Sadece ağrısız kasılıyor o sıra negesim kesliyo gibi oluyor 20 sn sonra düzeliyor benimki. Bazen gün içinde 1 lere bazen 15 kere oluyor. 17. Haftmdan beri oldupu içn benim progestan kullanıyorum. Birde magnezyum. Normalde bu yalancı sancı 7. Aydan sonra başlar yani sizinki normal şmdi başlaması. Rahim doğuma hazırlanıyor egzersiz gibi düşünün. Braxton hicks kasılma araştıra bilirsnz.