Doktoruma sormuştum 12. Haftadan sonra demişti. Gratisten organik boya alıp kendim boyadım. Amonyaksız. Sadece diplere beyazlarım için. Sürüp 15-20 dk bekletip yıkadım. Cam açık bıraktım bir yandanda. Kokusu yoktu ama önlem aldım. Yinede kendi doktoruna danış herkesin gebelik süreci farklı🌸