Yakınımın basına gelen bi olay. Banka kartından kendi bilgisi dısında 33.000 tl harcanmış. İyzico diye bisey ne oldugunu bilmiyoruz yurtdısından harcama yapılmıs gibi gözüküyor. Kartı kapattık bankaya bildirdik sıkıntı cıkarsa ödemeyi biz yapmak zorunda kalcaz. Ama bu nasıl olur dolandırıcılık mı nedir bu basına gelen yada bilgisi olan var mı lütfen yardım edin!! Yani harcamayı kendi yapmıs gibi gözüküyor ama haberimiz yok harcama yapılan saatte yakınım calısıyodu imkansız lütfen yardımcı olursanız seviniriz😔