aysexx992 Adetim 2 gün gecikti dün kan verdim değerim 2< çıktı acaba artma ihtimali var mı hamile kalmak istemiyorum 31. Gün daha regl olamadım 26-28 günde bir olurdu normalde
blackeagle aysexx992 ben gebeliklerimi hep adetim 1-2 gün geçince öğrendim birde kan baktirmışsınız hamile değilsiniz gibi gözüküyor 5 üzeri pozitif oluyor çünkü bekleyin bakalım olursunuz belki havalarda dengesiz çünkü yapabiliyor bazen gecikme
aysexx992 blackeagle pazartesiye kadar bekleyeceğim olmadı bidaha kan vericem planladığım bir şey değildi çünkü