Dlryldz Herkese merhaba arkadaşlar. Ben henüz tetanoz aşısı olmadım tek doz olmayı düşünüyorum 32. Haftamda, suan 30um. 30dan sonra aşı olabilir miyim bilgisi olan var mı?
Nhrr Dlryldz 3 lü aşı var onu yaparlar belki. Difteri boğmaca tetenoz olan tek doz sorun isterseniz devlet yada sağlık ocağında yok bu aşı özeller yapıyor.
Kader-e Dlryldz canım ben sağlık ocağında olmustum iki dozu ilk 20. Haftadan sonra ikinciyide ondan bir ay sonra olmamı söylemişti. 30dan önce iki dozu da almamı söylemişti oradaki ebe. Ama sen istersen bi doktoruna danış
Enmomy Dlryldz geç kalmadan yaptır . Tel doz olduğu için 35. Kadar yapıyorlar diye biliyorum . Bende 30 da yaptırdım
Zey1124 30 dan sonra rıskli oluyormuş sağlık ocağı bana öyle söylemişti bende tek doz oldum 28 haftalıkken
ShutUp Ben 32. Haftamda tek doz oldum olmak zorunda kaldım çünkü öncesinde elimizde yok diye diye bu vakte kaldık. En azından tek doz da olsa yaptırayım dedim