16evin Arkadaşlar dün doktora gittim kese etrafında küçük kanamalar var dedi ilişki yasak ağır kaldırma dedi on gün sonra gel kalp atışına bakalım dedi ama herhangi bir ilaç vermedi acaba başka doktora gitsem mi beklesem mi kese 9 ml olmuş
Bisaderuya 16evin bende 6+1 haftalığım ve çarşambadan kanamam var Progestan ve bir kaç ilaç kullanıyorum kanamam lekelenmeye döndü ama devam ediyor maalesef yatıyorum oturma pozisyonunda kanama artıyor mesela
Babymomss Kanama varsa progestan 200 mg fitil vermesi gerekirdi akşamları 1 kere vajinal fitil kullanıyorsun. Neden vermemiş kanama alanı varsa onu anlamadım
16evin Babymomss bende onu anlayamadım forumda okudum hep progestan verilmiş o yüzden başka bi doktora da gözüksem mi diye düşünüyorum bakalım
mavikelebek3 Kanama alani olması sıkıntı oluşturmaz bol bol dinlen ağır iş yapma ilişki kesinlikle yasak dedi bize doktor zaten başından beri dikkat et