Merhaba ben yaşıyorum 5 haftalıkken başladı şuan 11 haftaya girdik ilk adet gibi kanamam oldu sonra hep kahverengi lekelenme yaşadım bi iki haftadır gelmiyor diyebilirim ama içerde kanama alanı devam ediyor dedi doktorum hep yatıyorum iş yapmayın progestanı ihmal etmeyin yatın ayaklarınızın altına iki tane yastık koyun yüksek tutun bol su için umarım bu riski atlatırız