Sipsevdi Ayseee34 bugün resmen pik yapmış degerlendirin derim ama yarında test yapmaya devam edin eğer silikleşmeye baslarsa yumurta çatlamış demektir ve doğru zamanda ilişkide bulundugunuz anlamına gelir😊
Ayseee34 Merveemctgcl reyhan_t Hizliveofkeli Sipsevdi Kızlar peki çatlama ne zaman olur acaba ben yarın sabah 8 de işe gidicem ertesi gün gideceğim ertesi gün 8 e kadar 24 saat işte olucam pazartesi eşimde en erken 20.00 de evde olucak çatlamayı kaçırır mıyız sizce
SuEr_Tu1512 Merveemctgcl pik ne demek🥺 1 tane bebişim var ama 2.yi istiyoruz şuan, bende takip etmek istiyorum bu zamanları
Sipsevdi Bende bu ay başladım ovulasyon testine baya araştırdım bugün iki çizgi ama yarın pik olucak gibi geliyo bakip gorucez😀
Merveemctgcl Ayseee34 testi yarın da yap silikleşirse çatlama olmuştur bu günle birlikte 3 günü değerlendirebilseydiniz çok iyi olurdu ama imkan yoksa bu günü değerlendir yarını boş geç ertesi günü değerlendir eşin gelince
Ayseee34 Ayseee34 Kızlar bunu da ayın 18 i yani bugün saat 23.00 da yaptım sonuncuyu çatlama olmuş mudur
Ebruebos Ayseee34 bence hala olmamış çatlama. Yarına olur gibi. Genelde yumurtlamadan 1 gün sonra çatlama oluyor bence bugünle birlikte 3 gün değerlendir
Ayseee34 Merveemctgcl evet canım zaten pazartesi akşama kadar eşimle denk gelmiyoruz o yüzden bugünü kaçırmadık