Zeynepkubra Kızlar merhaba bebeğim her zaman haftasıyla uyumluydu son kontrolümde 4 gün geri çıktı neden böyle başına gelen varmı? Tekrar gününü yakalarmı?
Mucizem00 Zeynepkubra canım bazen önden de gidebiliyor ama son aylarına geldiğin zaman normal düzenine giriyor tekrardan yani kafaya takacak veya sorun edilecek bir durum değil 😌
ElifAbr Zeynepkubra canım benim bebeğim de iyi gidiyordu, son zamanlarda dusuk seyrediyor doktor iri bebek degil diyor erkek olmasına rağmen. 37.haftasinda 2900du Salı kontrolümüz var.
Zeynepkubra Atess1 umarım öyle olur doktorumda sorun etmedi ama bidahaki kontrolde daha fazla gerilik olursa o zaman konuşuruz dedi🙏
Zeynepkubra Mucizem00 Mucizem00 evet sonradan yakalayabilirmişte gününü umarım daha fazla gerileme olmaz🙏
Merveprms Sorun değilmiş canım o kadarlık baya hafta farkı olursa gelişim geriliği oluyormuş seninkinden bişey olmaz sanırım
Zeynepkubra ElifAbr aslında iyi gibi kilosu doğana kadar 3 kiloyu geçer bence çok az kalmış sizin allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🙏