Sltn66srkn  kızlar adetıme 4 gün bar sıze sılık cızgı varmı yokmu
Yaseminbasdag Sltn66srkn ben de bu şekilde öğrendim yarın sabahtan deneyip kan verebilirsiniz emin olmak için
Rozzzzaa Sltn66srkn canım hayali çizgiyi görebiliyorum bende bu şekildeyken öğrenmiştim şu an 36 haftalıgiz acilde kan ver bence
Ark Sltn66srkn benimde 3 gün kaldı ama cesaretim yok yapmaya malesef pazartsi erken gebelik alsam salı adet günüm.yapayım olmazsam tabi
anneolmakneguzel_ Adete 4 gün kala hiç çizgi yoktu ben de sizfe silik var gibi. 3 gün kala çıkmıştı ben de
Sltn66srkn fatmagul3008 aynen oyle yapıö belkı dayanamam yarın gene test yaparm ama salı gunu kan vrrcem
anneolmakneguzel_ Sltn66srkn ayakları sıçak tutmak ama aşırı sıcak tutmak ağrıyo alıyor. Kalın pandufları hiç cıkaramıyorum bazen sıcak su torbası koyuyorum ayagıma. Ayağım soğuduğu an benimde inanılmaz ağrıyor
Busra779 Yaseminbasdag bize de dua eder misin canım gebelerin duası kabul olurmuş.kaset test yaptım ama çıkmadı inşallah vardır
Sltn66srkn Rozzzzaa yaaaaa inş 3 ay önce bi düşük yaşadm kürtaj oldum 3 aydır eşim yanımda yokdu yenı gelmıstı ıns olmustur olmadıysa hayaller seneye kaldı🥹