Mimik_kralecesi Gebelik düşünüyorum , folik asite başlamak istiyorum Yumurtayı geliştiren ve kaliteli yapan güzel bir folik asit önerisi bekliyorum.
Busra1997- Mimik_kralecesi Ben Solgar markasının folik asitini kullanıyordum doktoruma sorduğuma güzel bir marka kullanmaya devam edebilirsin demişti ama yumurtayı geliştiriyor mu bilmiyorum canım :)
Mimik_kralecesi dmom26 yumurta geliştiren folik asitler varmış içinde inositol olunca . Önerdiğiniz folik asitin içinde var mı ?
Ceydaaas1 Rosse00 sağlık ocağının yazdığı yani devletin karşıladığı 5 mg sizin günlük 400mg almanız lazım folik1 verdi bana hamile kalmadan kadın doğumcu hem uygun gem yeterli düzeyde sigorta karşılamıyor bunu gidip eczaneden alabilrisnz
dmom26 Mimik_kralecesi yaklaşık 1.5 aydır kullanıyorum. Güzel bir ilaç devletteki doktor da beğendi bu folik asiti içeriği zengin birşey toz halinde suya karıştırılıp içiliyor.
Blueeberryy Mimik_kralecesi boyle bi takviye alsan daha iyi sadece folic asit degilde orzax markasi proxed markasinin falan var esinle beraberde kullanabilirsin erkek kadin ayri
Mimik_kralecesi dmom26 fiyat ne peki bu folik asitin Her fiyata folik asit var kafam karıştı o yüzden
35Hatice Mimik_kralecesi elenatal 1 hem dozunda folik asit hem de multivitamin içeriyor yumurta kalitesi iyileştirici selenyum çinko e vitamini vs var. Hamile kalmakta zorlanıyorsanız Belki ekstra q10 ve omega da kullanabilirsiniz. Tabi ki önce bi doktora danışın bunlar benim araştırdığım bana iyi gelen şeylerdi