Sert1110 Merhaba kızlar bugün kan verdim beta hCG 8.1 çıktı pozitif mi acaba adetim 17 de olacaktım ama olmadım
Evrim-96 Var gibi duruyor 0 ila 5 arasında olması lazım negatif için iki gün sonra aynı yer ve saatte verin bakın sağlıklı artmış mı hayırlısı olsun