Acil bakın lütfen 28 haftalık gebeyim dündendir hareketli olan bebeğimin hareketleri hiç yok şimdi hastaneye gıttım ultrsaton da kalbi atıyordu hareketleri iyi dedi sonra azalma da var dedi yatış istedi doktorum olmadığı ıcın yatış yapmadım belim de çok ağrıyor bunu yaşayan varmı pazartesi gününe kadar bekleyemem ki