Kızlar 32. Haftamdayım idrarımda protein yok tansiyon yüksekliği ile uğraşıyorum özel hastanede kadın doğum doktoruna gidiyorum üniversite hastanesinde ücretli olarak doc dr perinatoloji gidiyorum tansiyon ilaçlarımı falan o ayarlıyor. Sorum tansiyon problemi olanlar özelde mi doğum yaptınız yoksa daha büyük hastanedemi özelde yapmak müdahale açısından risk teşkil ediyormu🤔