Almira_ Zehra611 39+1 im gobegime acı biber sürmüşler gibi alev alev. Gerilmekten oluyor. Çok şükür çatlağım yok ama siz nemlendirin. Çatlamaya müsait demek ki cildiniz
Almira_ Aslaninannesi_ kız göbeğim yanıyor diyor agri başka bir şey yanma başka 😬 yanma derinin gerilmesinde dolayı oluyor bende. 5 haftalık da olsa eğer zayıf biriyse rahim büyüdüğü için deride yanma hissi oluşuyordur belki 😁
Aslaninannesi_ Almira_ o bizim gibi değil bende 33 haftalığım karnım gerim gerim geriliyor hala çatlaklamadım bende
Almira_ Aslaninannesi_ benmki gerilmeyi geçti artık. Bildiğin yanıyor. Yani derim yanıyor. Kizmizi su sivri aci biberi almışsın göbek derimin üzerine surmussn gibi. Yani el biberden yanar ya öyle derim yanıyor. Gerilme zaten hep vardı ama yanma eskiden yoktu
Zehra611 Doktoruma sordum da oda öyle dedi eahim büyüfüğü için normal dedi ama insan tedirgin oluyo bilmediğim şeyler olduğu için ne yapcqgımı şaşırdım