Minnakpopus Ygmuryu geç kalmışsınız cinsiyeti düşünmek için. Önce bi keseyi görseydiniz sonra hani bebek sonra kalp atışı falan. Herşeyden önce sağlıklı gebelik olsun inşallah
Pembiskizim Ygmuryu masAllah çok şanslısınız 3. Haftadan keseyi görmüşsünüz çok mucizevi bi olay bence çok şanslısınız ınsAllah bebişide görür kalp atışlarınızda duyar sağlıkla kucağınıza alırsınız Allah gönlünüze göre versin
Girlmama Ygmuryu hayır 3 haftalık bebek ultrasonda nasıl gözüküyor diyorum 5-6 haftalarda gördük biz siz neye göre 3 haftalık dediniz çünkü imkansız yani
Ygmuryu MNGsy evet bir oğlum var inşallah sağ salim olsun ikinci de gönlüm den geçen kiz genede hayrlisi
Ygmuryu Minnakpopus tabiiki sadece merak etdim kizda erkek de olsa fark etmez sadece her kes gibi heyecan yaptım
kardelenimm Ygmuryu 😂😂 bende diyorum ki imkansız 5-6 hafta da anca görünüyor hele cinsiyeti sormanız daha tuhaf
Ygmuryu Girlmama bir aralik hesapla 6hafta falan olmasi lazimdi ama ultrason uc hafta dedi kese var cunki sadece geç döllenme soylediler
Ygmuryu Pembiskizim teşekkür ederim canim evet kese gözüktü hersey normal dendi sadece üç hafta sonra gel 6hafasnda kalp atisina bakalim