ceyda_bozkurt0 Kızlar bu haftalarda hala bulantı kusma yaşayan var mı benim ilk 3 ayım çok bulantılı bol hastanede yatmalı geçti hala prilam kullanıyorum günde bire düşürdüm ama arada bir hala istifra ediyorum sizler ne durumdasınız
Annemmmm1 Benim o haftaya kadar devam etti sonra kesildi bazı hamilelerde 9 ay sürebiliyormuş doktorum öyle söylemişti ama en kısa sürede kesilir inşallah sizin de🎀🌸
ceyda_bozkurt0 Annemmmm1 inşallah bazı günler gayet iyiyim yani yediğim içtiğim aynı şeyler ama bazı günler de aşırı bulantılı geçiyor artık alıştım sanırım 🥲