Mihre0319 Bosch kullanıyorum memnunum. Ama başka marka kullanmadım kıyas yapamıycam. Pamuk gibi kek hamuru çırpıyor, mayalı hamur vs de çok güzel yoğuruyor. Ben çiğköfte kısır hatta dolma harcını bile onda yapıyorum iyice özdeşleşsin diye 😀sadece karaca kullanan var çevremde dipleri iyi karıştırmıyormuş bende mesela hiç öyle sorun olmadı. Bi de boyutunu seviyorum çok kibar tezgahta çok yer kaplamıyor. Malzeme kalitesi olarak da iyi çoğunluğu çelik. Sesi mikserden az ama çok sessiz diyemem. Sabah erken saatte çalıştırasım gelmiyor bu yüzden. Hareket etmesi de sert hamursa 5 den sonra sallanıyor. Yumuşak hamurda o da olmuyor. Ama zaten 3 4 ü geçmek gerekmiyor çoğu zaman