Sevalteo Merabalar anneciklerrr 13 haftalığız doktprum gördü ama sölemedi şimdi size bacak resmni atıcam ve benim arasnda gördüğüm şeyi işaretledim sizce ne? Kızmı erkekmi? https://i.hizliresim.com/ZX3Xnz.jpg İşwretli yanın altı bi bacagı
meleklerim2 Sevalteo canım bende benim bebeğimde böyle bişey görmüştüm erkek demiştim ama kordon bağı olabiliyomus şuan net birşey belli değil bence biraz daha bekle 😉
Kosem983 Sevalteo bir cıkıntı var ama pek erkege benzemiyor gibi geldi bana kordon olabilir kız sanki tahmin tabi hayırlısı olsun 😊