Evrimnbe bilemiyorum ki sizin içinizden geldiği gibi anlatın rahatlarsınız.daha sonra durum değerlendirmesi yaparsınız.kilo olayı ve sezeryan olayı bizde çok çok çok aşırı yaygın.Ekim ayında Bşr arkadaşım doğum yaptı 4300 gram tosunum normal doğum.Bebek kendi kendine gelene kadar da beklemiş evinde,hidroklorik hiçbir zaman gel alalım dememiş neden biliyor musunuz yurtdışı çünkü,yurtdışında sezeryana gireceksek bile bilemeyiz birdenbire mecburi kalınırsa sezeryan yapılır.Sezeryan konuşulmaz bile… tabi tüm bunların yanında her doğum kendine özeldir.siz ve bebeğiniz sağlıklı olun normal ya da sezeryan farketmez.çok stres yapmayın.şartlarınıza göre şekillenecek belli ki doğumunuz 🥲🌸