Htcrmzn16 Ebruli2410 benimde aynı böyleydi paşamin İçinizi rahat tutun herşey iyi çıkmış aramızdaki farklılık yaşımız olmuş ben 23 um .ense kalınlığı nida doktor ölçüyor söylüyor zaten bizimkinin ense kalınlığı 0.89 çıkmıştı çok şükür şimdi 23 haftalık olduk herşey çok iyi Rabbime şükür 😍☺️ içinizi ferah tutun annesi herşey iyi olacak 🤲  bakın sonucum
aslanmommy Ebruli2410 iyi canım benimde hemen hemen böyle çıktı doktor iyi dedi çok şükür sende içini ferah tut bir sıkıntı yok
Bseldatgain Ebruli2410 gayet iyi canım çok şükür benim de bu tarz çıkmıştı sonucum doktor gayet güzel sağlıklı herşeyin muazzam olduğunu söylemişti bana içini ferah tut sonucun temiz 🥰
Ebruli2410 Kızlar görenler yorum yaparsa sevinirim doktora gidene kadar böyle bikaç tecrübeli kişiden duymak beni rahatlatacak
Htcrmzn16 Ebruli2410 inşallah 23 haftalıgz şimdilik 🤲 sizde öyle sağ sağlım kucağınıza alırsınız inşallah