Sedakrt 2019da oldum en son 2 doz. eski doktoruma sordum gerek yok 5 sene koruyor dedi. Siz 2. Hamileliğinizde oldunuz mu?
Nhrr Sedakrt bende 2018 de olmuştum 2 doz. Doktorum önerdi önlem olsun diye tek doz olan 3 lü difteri boğmaca tetenoz olandan oldum 30. Haftada.
dem34 Sedakrt ben de aynı 2019′da vuruldum şu an 2. gebeliğim 35 haftalığım vurulmadım vurulmayacağım koruculuğu var
ayseayseaysee Nhrr bu aşıyı nereden temin ettiniz acaba? Ben geçenlerde eczaneye sordum ama böyle bir aşı yok dedi
deletedmom43191 Sedakrt olman lazım tedbiri elden birakma sonradan sıkıntı yasamaktansa yapılmak daha iyi