Hgergy Son adet tarihim 20 Aralık 3 4 Ocak yumurtlama 5 ocak çatlama günü 16 ocakta kan testi yaptım negatifti. Catlamanin 11. Gunuydu Takvimde 16 ocakta adet olmam gerektiği yazıyor ama hala olmadim. Umut var mıdır
AnneeeG1 Hgergy canım bende de gecikme var iğne günü hariç 20. Günüm 15 de kan verdim 1.32 çıktı bende beklemedeyim bakalım sende bekle olmasan pzt kan ver istersen
SuEr_Tu1512 Hgergy yumurtlama, çatlama günlerini açıklar mısınız sürekli araştırıyorum ama kafam basmıyor yaa🤦☹️
Nisannurr Benzer durumda bende var. 29 Aralık iğne günüm. 13 gün kan 0 çıktı ama hala adet olmadım 🤦♀️
Hgergy Nisannurr ben iğne yapmadım kendim ovulasyon testi ile takip ettim. Normalde adetim hiç gecikmez. Hamile de değilsem gecikmesi tuhaf
Hgergy Nisannurr Hizliveofkeli AnneeeG1 october Lunapark Adet oldum. Üzüntüden kahroldum. Niye olmuyor anlamıyorum 😓
Lunapark Hgergy geç döllenme olduysa kesin denilemez,ama umut vermek gibi olur dşye çekiniyorum bu tarz yorumlarda 🥲umarım herşey gönlünüzce olur 🙏🙏🌺🌺
Lunapark Hgergy ne diyeceğimi bilemedim üzüntünüzü derinden hissettim.umarım en kısa zamanda sağlıkla isteğinize kavuşursunuz 🙏🌺
AnneeeG1 Hgergy rabbim hayırlısıyla kolaylıkla nasip etsin inan hiçbir şey diyemiyorum bile o kadar düğümlendim ki hepimiz o süreçlerden geçtik inşiallah bizede nasip olur en kısa zamanda 🤲🫶