Pazartesi günü doğum yaptım kızlar ilk gün bişey yoktu 2.gün idrarda yanma başladı gerçekten tuvaletim gelmesin diye dua ediyorum ağzımı kapatıyorum yaparken bağırmiyim diye çok canım acıyor randevum pazartesi pazartesi ye kadar mecbur beklicem başına gelip şununla kurtuldum diyen varmı lütfen yazın 🙏