Yagmur0256 Kızlar kafam çok karışık tavsiyelerinize ihtiyacım var. 38 haftalık hamileyim çatı muayenesi oldum 3 farklı doktor çatın biraz dar, normal doğum zor olabilir ama sancı esnasında açılabilir veya açılmayabilir, istersen sancını bekle açılma olursa normal yaparız, olmazsa hemen sezeryane alırız dedi. Aklıma darlığı soktukları için stres yapıp normal yapamamaktan veya bişey olmasından korkuyorum. Doğumdan çok korkuyorum sizce sezeryan mı olayım yoksa normal doğumu mu deneyeyim. Hangisi daha rahat ve kolay olur? Aşırı korktuğum için fikrinizi almak istedim.
Semencivraci Yagmur0256 catin darsa sezaryan ol derim canim ben orda cok yipranip agri cekme. Bnde cok koekuyorum ama arkadasiminda oleydi oda bana soluo catin darsa hic normal deneme die
Rasev Yagmur0256 normal sancisi cekil sezeryana gitme derim yipranirsin. Direk sezeryan tercih ede bilirsin.hayirli doğumlar❤️
Yagmur0256 Semencivraci Bende öyle düşünüyorum canım ama ilk doğumum olacağı için çok fazla korkuyorum
Semencivraci Yagmur0256 benimde ilk ben hem normalden hem sezaryandan deli gbi korkuyorum anlatamam ama nasil korktugumu 😊 sezaryanin dogumdan snra normalin doum sirasinda varmis agrilari ole avutuyorum kendimi hep 😊 ama kesinlikle riske atma derim.
Yagmur0256 Elizeda Özeldeki doktorum çok dar dedi. Emin olmak için birde devlete gidip baktırsam aşırı bir darlık yok normal doğumu deneyebilirsin dedi canım 🤔