Merhaba,
15 Aralık son regl olma günüm 14 Ocak da kanka beta hcg verdim sonucum 144 çıktı 47 saat sonra 214 daha sonra 48 saat sonra 345 çıktı doktor herkesin bünyesi farklılık gösteriyor biraz daha bekleyelim erken öğrenmişsin dedi. Benim gibi beta sı düşük oranlarda artan sonrasında kese gören arkadaşlarımız var mı? Psikolojik olarak kendimi sanırım çok yıpratıyorum. Her şey hayırlısı tabiki ama olumlu yanıtlar duymaya ihtiyacım var sanırım.