Maalesef artık çoğu doktor öyle, içinize sinen bir doktor olursa onunla devam edin muhakkak. Birde ben devlete gidiyordum o yüzden çok beklentim olmuyordu ama doktorum sağ olsun baya ilgiliydi. İlk hamileliğimdi ama doktorların tavırlarını bildiğim için hiç umursamadan gidiyordum beni gören 5.çocuğunu doğuracak sanki derdi😂 doktorlardan yana beklentinizi fazla tutmayın lütfen( özele gitmiyorsanız tabiki) 🥲