Bahar77777 ben ilk gebelikte lazım olmaz mantığıyla almadım ama hiçte öyle olmadı bebegım kusunca bogazına kacacak gıbı oluyordu yan da yatsa, doktor reflu yatagı tavsıye ettı kucuk bebeklerde kullanıslı kesınlıkle ben cok rahat etmıstım keske öncesınde alıp hazır tutsaydım dedım. Salonda koltuga falan rahatlıkla koy kullan cok rahat her yere taşı Ama onların da kendı aralarında cesıtlerı var ben trendyldn almıstım kaptınca canta oluyor her yerı düz olan degıl de ortası çukur gibi duran yanları yüksek olan