Hanımlar merhaba cuma günü kontrolüm var dı gittim bir cm açıklık var ama rahmin hala yukarıda dedi bol bol merdiven ın çık ve eşimle ilişki önerdi falan ama asıl sorum şu bebeğim yeterince fazla kilosu normal doğum yapabilirsin çatın müsait dedi bebeğim normal de çok hareketliydi karnımda şu son 2 3 gündür baya azaldı minik minik elini kolunu kıpırdatır gibi hareket ediyor sadece ilk gebeliğin olduğu için insanın içine şüphe düşüyor ister istemez ablamda yakın zamanda doğum yaptı onun bebeği doğum anına kadar çok hareketliymiş acaba bir sıkıntı olabilir mi çarşamba gecesi de gaz sancım var diye acile gitmiştim o zaman da aşırı hareketliydi nst de ama normal kontrolümdeki nst lerde az hareket ediyor anlamış değilim doktora göre nst de hareketleri de normal dedi bide hasta gibiyim şiddetli bir öksürük var döşüm tıkalı ve dk başı öksürüyorum bebek için zararlı mı sürekli öksürmek