31+1 gebeyım ve tansıyon problemım var .cok stres oldugumda heyecanlandıgımda 14 15leri buluyor . Az once eşimle tartıstık ve tansıyonumu o an hemen olctum 18 cıktı cok korktum . 3 dk sonra ölçtüğümde tekrar normale döndü. Korkmalı mıyım . Uzun süre seyretmedi ama cok korkmaya basladım