Fulya_6 Selammm. Adetime 5 gün kaldı gözle görülür bir belirtim yok ama bugün test yapmayı düşündüm. Yumurtlamam 6sinda oldu catlama 7sinde ilişki tarihlerim 1-2-5-6-7-9-12 . Aylar sonra da yumurtlama ve catlama gördüm gibi bisey. Sizce yapmalı mıyım??
mrsyildizmom Fulya_6 ilk gebeliğimi adetime 8 gün varken 2.gebeliğimi ise 4 gün varken öğrendim fakat belirtilerim vardı bir de planlı hamilelikti. Her ikisinde de hafiften mide bulantısı bir de bel ağrısı yaşadım 🌸
ilkkezanneyim Fulya_6 bilmiyorum ama çoğu zaman çıkmaz testlerin üzerinde zaten yazıyor geciktikten sonra yapın diye ben heves edip yaptım bat 3 ocakti 1 ocakta yaptım işte pozitif çıkar da eşime yılbaşı sürprizi yaparım diye ama yoktu çıkmadı sonra derim gecikti 6sinda yaptım bu sefer çıktı 🤭
Lunapark Fulya_6 dayanamıyorsanız yapabilirsiniz beş gğn kala altı gğn kala dört gün kala silik çizgi ile öğrenenler oluyor tabi ama bunun için en önemli olan döllenmenin olduğu gün.ben dayanamayıp yapıyordum🥲
zlemceylan Fulya_6 yumurtlamadan 12 gün sonra çıkabilir canım ama silik şekilde yine de dene bir istersen 🥰
Fulya_6 mrsyildizmom bende de geçenlerde bulantı ve donme oldu. Bel ağrım ve göğüs ağrım var. Akıntım yok mesela ama. Bilmiyorum çok heyecanlandım
SalihaHakanetin Fulya_6 prodictor erken gebelik ile yaparsanız en net sonucu alırsınız ben ilkini 5 gün varken 2. 7 gün varken öğrendim umarım sizinde gönlünüze göre verir Rabbim ama ben öncesinde ovilasyon testim vardı onunla denedim ve koyu iki çizgi çıktı sonra gebelik yaptım 2 sinde de 🌸
zlemceylan Fulya_6 bulabilirsen prodoctor ile dene canım ama bulamazsan kaset test ile de silik şekilde bayağo çıkabilir
Hizliveofkeli Fulya_6 sağlık olsun doğru zamanı bekliyordur. Onlar gelecekleri tarihi kendileri seçiyorlar. O yüzden üzülmeyin yapın ve kafanızdan çıkarın.