_Zeynep_1234 ben boğa kadınıyım eksi yönlerim keyfime düşkün olmam onun dışında sakin sabırlı anlayışlı evcimen çoğu insanla anlasabilen biriyim çocukken de çok olgun ağırbaşlı zeki bi çocuktum.etrafimda iki tane koç kadını oldu şimdiye kadar ikisi de aşırı hareketli asla yerinde duramayan çok sosyal duygularını yoğun yaşayan tiplerdi ama onun dışında öne çıkan ya da kötü diyebileceğim bir özellik görmedim iyi ve eğlencelidir 🙂