Bende Koç burcuyum kızım 10 yaşında o da koç burcu. Epey deneyim edindim yani 😅 benim 24.03 kızımın 12.04
Koç Burcu olmak bir ayrıcalıktır 😅çok çok güzel huyları var kızımın. İkimizde bire bir bütün özelliklerini taşıyoruz burcun. Girişken, cesur , enerji doludur kafasına koyduğunu mutlaka yapar. Sadece inat kısmı biraz zorlayıcı