_Zeynep_1234 burcum koç annem bebekken sakin olduğumu söyler sadece sık hasta olurmuşum o yüzden zorlanmışlar biraz. Çocukken okulda öğretmenlerin en sevdiği öğrenci tipiydim😂Hala da sakin, çekingen bi yapım var öyle aşırı enerjik, hareketli biri değilim. Sadece sevdiğim yakın olduğum insanların yanında enerjim açığa çıkıyor😂 kötü huyumuz sabırsız ve inatçı olmamız bence küçükkende böyleydin der annem hep. Bence çok zorlayan bi bebiş olmaz sizi 🌸 bu arada sabırsızım ama sabretmem gerekirse de sonuna kadar giderim, bir şeyi yapmak için inat edersem tuttuğumu koparırım kesin güzel yanlarımız da çok yani😂 benim kız da ya boğa ya ikizler olacak gibi bakalım nasıl olacak