Hanımlar merhaba. Bu 2. Gebeliğim 7+1 şuan. İlk gebeliğimde yaşamadığım için çok tedirginim. Tam 1 haftadır lekelenmem vardı sonra arttı kanama gibi oldu. Duphaston kullanırken progestan iğneyede başladık. Bugün pıhtı şeklinde geldi. Ve akıntı halinde gelmeye devam ediyor. Doktorum artarsa acile gitmemi şehir dışında olduğunu söyledi. Endişelencek bir durum mu bilgi vermedi. Sizin tecrübelerinize ihtiyacım var. Yaşayan varsa dönebilir mi? Teşekkürler