Mrb kızlar son adet tarihim 14 Aralık ve bugün erken gebelik testi yaptım 3-4 gün geciktim belirtilerim de vardı aslında ama negatif çıktı softy erken gebelik testini kullanmıştım Pembe Kapaklı olanlardan.Eczaci en kesin bu dedi ama acaba yanlış olabilir mi veya bikac gune pozitif olur muyum.Ayrica geçen ay idrarda enfeksiyonum vardı ilaç tedavisi kullanmıştım ilaçlar bittikten sonra bebek denemye geçtik ve son tahlillerimde de enfeksiyon bitmişti temiz çıkmıştı sizce durumum ne olur çok umutluydum sabaha kadar aklımdaydı resmen çok üzüldüm 😔