Yoncaaaaa74 mine senem Yılmaz Aksoy, ilkhan keskin, Aybüke karabaş. Bu 3 doktor o hastanenin en iyisi diğerleri çok beğenilmiyor özellikle yunus Engin doktor kapısının önü boş oluyor her gittiğimde. Ben mine senem takipliyim en başından beri sadece bir sorun olduğunda sorumluluk almayıp iç rahatlatan şeyler söylemiyor onun dışında işini çok iyi yapıyor.