Kızlar merhaba,
Dün çift embriyo transferi oldum. Sanki hiç bir şey olmamış gibi vucudumda en ufak bir degisiklik yok kasık ağrısı vs. İlk transferim olduğu için hiç bilgim yok. Siz neler yaşadınız ? Belirtileriniz oldu mu veya olduysa ne zaman başladı biraz yardımcı olur musunuz 🥹