BusrAsil2019 Rica ederim. Benimde ilk doğumum vajinal doğum olmuştu. Ne yazık ki 36 haftalıkken suyum geldiği için suni sancı almak durumda kaldım. O yüzden normal sancı nasıl birşey bilmiyorum inşallah bunda öğrenebilirim. Sancılar ve doğum toplamda 4 saat sürmüştü. Zaten doğumhanede 5 dakika ya kaldık ya kalmadık. Şuan göbek fıtığından dolayı çok zorlanıyorum. Bebeğimiz de en son 2 hafta önde gidiyordu. Acaba bu yüzden erken doğabilir mi diye düşünmeden edemiyorum.