Seyyyma7 Kızlar 52 kiloyum boyum da uzun , ve cildimde kuru sanırım bu yüzden vücudum çatlamaya başladı . Krem ve badem yağı kullanıyorum ama böyle pembemsi şekilde çok belli değil ama var yani çizgi 😭 Görünce şok oldum , geçer mi Doğumdan sonra😭😭😭😭😭
Hmyr_ygt Seyyyma7 yok tek sen değilsin 😃 ben evlendim kilo aldım diye bacaklarım kalçam yırtıldı üzerinden 9 ay sonra hamile kaldım iyice yırtıldım 🤦🏼♀️
Krasivyy Seyyyma7 6 aylık olduk hep kaşınıyorum ama daha çatlamadım bende dört gözle bekliyorum inşallah çatlamam 😅
ebru23 Seyyyma7 dogumdan sonra kullanmalik yaglar var onlari denersin yapicak biseu yok icerden se catlak gecmiyomus pek ama insanin morali bozuluyo
Sinem21 Bi dönem hızlı kilo vermiştim o zaman çatlak olmustı bende hala geçmedi geçmiyor yani sadece beyaz oluyor
Seyyyma7 Sinem21 bende beyazlık yok böyle morumsu pembesi tarzda 😭 özellikle yanlarım böyle çok tatlı kaşınıyor😔
Momoz Seyyyma7 malesef lierac kullanmaya başladım ama umarım fayda eder. Göbek,bel ve gögüste oluştu bende 😐
031965 Seyyyma7 böyle kolumuzu tırnağımızla çizince kırmızı çizgi oluyo ya öyleyse derin değilse yağlandığjndw geçiyo çatlak daha derin oluyo zaten o yüzden geçmiyo
Krasivyy Seyyyma7 kesin çatlıcam ama içime doğuyor 😂 sen çok erken çatlamazsın inan o kremler işe yaramıyor neler aldım bnm de cildim kuru nasıl kaşınıyor karnım göğüslerim fayda etmiyor o kremler
RabiaRabia Seyyyma7 canım benim cildim çok kuru hamile değilken bile kışın duştan çıktıktan sonra pul pul oluyordu. Arkadaşlarım yağlar çok işe yaramıyor demişlerdi haklılar vazelin kullanıyorum. Uni baby nin vazelinini bolca sıvıyorum.
RabiaRabia Seyyyma7 şuan 35+2 haftalığız ve çatlağım çok şükür yok. Doktorum sordu ne kullanıyorsun diye uni baby nin vazelini kullanıyorum dediğimde kullanma sakıncalı demedi 🤔 ben memnunum