Geçmiş olsun canım , egzamayı tetikleyen en büyük faktör stres 🤕 bu dönemde daha az stresli olmaya özen göstermek lazım, hamilelikte kullanabileceğin ne var bilmiyorum🙁 bende alerjik bünyeye sahibim sağolsun anne babam gen aktarımı yapmışlar 😅 stres çok etkili oluyor onu gözlemledim, kortizon içeren bi krem var dermovate diye hücre yenileyici o çok iyi geliyor ama o gebelikte sakıncalı olabilir, doğal içerikli olanları da olabilir eczaneye de danışabilirsin almadan gebelik kategorisine bakarsın, bazı alerji ilaçları gebelikte kullanılabiliyor ama onlar da etki eder mi bilmiyorum. Bir de son trimesterda ne kadar ilaç kullanmadan geçirsek o kadar iyi 🫣 parolu bile içmeyin son aylarda diyor doktorlar ama tabi son çare olunca kar zarar hesabı yapmakta fayda var