Mommysangels Merhaba kızlar 💕 Uzun zaman sonra tekrar buraya geldimm🤩 Dün erken gebelik testi yaptım adetime daha 4-5gün var. Testte cok hafif silik bir cizgi çıktı ve cok kararsızım🥹 İlk gebeliğimde de öyleydi ve hamile çıkmıştım. Şuan tekrar silik cıktı cok kafam karıştı cünkü sanki adet olacakmışım gibi sancılanıyorum 🤷🏻♀️ [https://imgyukle.com/i/Cmi0UH](https://)
Nimpheloss Mommysangels Bence bir kaç gün daha bekleyip tekrar test yapın çünkü beta da verseniz düşük çıkar 2 güne bir tekrar vermeniz gerekir
Pelnztrk Mommysangels yani tabi bekle geçince normal kaset test yap muhtemelen biraz daha koyulaşacak sonra kan ver🥰
Biranne_197 Tam emin olmak için Adet tarihinden 2-3 gün sonra denemelisin çünkü stres gibi bazı durumlarda adet gecikir bu da testti yanıltıcı kılar birkaç gün daha bekle bence
Mommysangels Biranne_197 Sabırsızlıktan yaptım testi dayanamadım😅 Ama dediğiniz gibi yanıltıcı olabilir o yüzden eşime de daha birşey söylemedim 🙊
Pelnztrk Mommysangels bende çok heyecanlanırdım içim içimi yerdi ama beklemek en doğrusu🥹 ne olur ne olmaz Korkutmak gibi olmasın tabi ama bazen yalancı gebelik kimyasal yani olabiliyor ben geçen senenin başında yaşamıştım hayal kırıklığı oluyor bi heyecanla erken öğrenince🩷
Mommysangels Pelnztrk Yaa peki şuan var mı bebişinizz 😍 Tabiki öyle durumlarda olabilir her zaman her şeyin hayırlısını dilemek lazım bakalım ne bekliyecek beni bir yanım var bir yanım yok diyor bu adet sancısı gibi agrılardan🤷🏻♀️
Pelnztrk Mommysangels evet şuan hamileyim 7.5 aylık🥰 Herşeyin hayırlısı Allah’tan hiç ummadığın anda gelir zaten. Bende adet sancısı hissederdim çünkü olamıyosun ama ağrın oluyor bence var iyi düşünelim iyi olsun🤍
Mommysangels Pelnztrk Yaa sağlıkla sıhhatle gucağınıza almayı nasip etsin rabbim 🥰🥰 kız mı erkek mii bir de ilk mi 😍 hayırlısı bakalım bir kaç güne belli olur benim de 🩶
G-l-y Pelnztrk Bende adet ağrısı gibi ağrı varken hamile olduğumu ögrenmistim hic umudum yoktu çünkü tuvalete gidip bakıyordum sürekli adet oldum mu diye ama gelmedi iki gün sonra kan verdim ve çıktı o yuzden agrıya takılma bence