Zehra9393 Merhabalar İzmir egepol Hastanesi’nde cem büyüktosun a giden var mı? Ben doğumu o hastanede ve o doktorda planlıyorum gittiyseniz nasıldi mennun kaldınız mı?
Zehra9393 Gökalp beyi de duydum iyi olduğunu cem beyi de orda çalışan bir hemşire önermişti ikisi arasında çok ikiliemde kalınca sonuçta hemşire önerdi diye onu seçmiştim
Zehra9393 Fotoğraf çekimi 15 poz WhatsApp tan aticaklar kapı süsü birde lohusa şerbeti ve bir gece konaklama
Zehra9393 Egepolun normal odası nasıl suit odaya göre. Sizce suit oda için okdar para vermeye gerek var mi