HamileBeyza Merhabalar arkadaşlar. 2. Çocuk düşünüyorum inşallah. Fakat 1. Hamileliğim çok zor geçti. Çok bulantım oldu, çok ağır hissediyordum kendimi, çok nefes nefese kaldım. Erkek bebekti. Gebeliği daha kolay geçenler biraz cesaretlendirir misiniz🙂
Minnakpopus HamileBeyza herkesin fizyolojik durumu farklı olduğu için bence biri ikisi yok. Ben mesele ilk gebeliğimde prensesler gibiymişim hiç bilmemişim hamileliği vallahi bu gebeliğimde hamilelik bu mu dedim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
gezentianne HamileBeyza Yaşla mı cinsiyetle mi ilgili bilmiyorum ama ilki bence coo rahattı erkekti. Cok enerjik mutluydum mide bulantısı kusma yaşamadım klasik hamile ağrılarım vardı sonlara doğru.Bu hamileliğim coo depresif başladı kolumu kaldıramayacak halsizlik yaşadım kız oldugunu hissetmiştim.20 haftalıgım karnım cok daha çabuk cıktı.Daha cok yoruluyorum mide bulantısı kusma yaşamadm ama öğürüp tiksinmem cok oldu. Benim tespitim ilki zor geçenlerin ikinci kolay geçiyor ya da tam tersi🤣🤣
Pembiskizim HamileBeyza galiba bu sorunun cevabı tamamen benim ha ha ha ilk gebeliğimde altı ay boyunca sadece serum yedim sabah serum yiyordum akşam ayrı bir serum yiyordum Kusmaktan baş dönmesinden mide bulantısından nefes alamıyordum evdeyken hayatım tuvalette geçiyordu klozetin başında saatlerce oturup ağladığım günleri hatırlıyorum Allahın gücüne gitmesin ama o zamanlar Allah’ım ne olur yeter diye ağlıyordum hastanede olduğumda ise önümde kocaman bir poşet kollarımda serum var asla benim kusmam bitmedi altı ay boyunca ne yaptılarsa olmadı yani ve bu sürenin sonunda tam kusmaları geçti bu kez tansiyonum başladı tansiyonum birden çıkıp düşüyordu bu bir anda burnum kanıyordu ama böyle normal bir kanama değildi sanki çeşmeden akıyor muş gibi burnum kanıyordu çok kötü bir hamilelik geçirdim sonra o da geçti bu kez zaten son aylarda kramplar biz kengi diyoruz bacağa girmesi bel ağrısı çok çok çok zordu benim için hep diyordun ki bir daha zor bir daha zor ama tabi sonra da insan o günleri bile özlüyor Allah nasip etti şükür şimdi ikinci hamileyim şu anda da sabahları mide bulantım oluyor şükür öyle çok bir kötü geçen bir anım yok yani normal bir gebelik geçirdiğini düşünüyorum ya da öncesi çok kötü olduğu için bu bana basit geliyor yani şükürler olsun ki güzel geçiyor her kadının hamileliği farklı olduğu gibi her gebeliğin de farklı oluyor bence korkma Rabbim eninde sonunda sabrını veriyor yani şimdi düşünüyorum o günler nasıl geçmiş diye bir şekilde geçiyor ve şu an çok şükür daha iyiyiz
fatsfats-92 İlk hamileliğim bulantım çok olmasına rağmen çok kolay geçtii bu ikinci vala bana çok zor canım yaş, cinsiyet bence onlar bile farkediyor