Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 26 gün oldu. İç ve dış toplam 6 tane dikişim var. Doktor baticon verdi birde ağrı oldukça kullanmam için fitil. 1 tane dikişim düşmüş sabah farkettim. Diğerleri de düşecek gibi ip ayrılmış. Ama 2 3 gündür değişik batma gibi ağrı olmaya başladı neden acaba. Dikişler düşerken böyle bir ağrı ya da batma oluyor mu. Normal mi. Sanki kaktüs dikenleri batıyor gibi ara ara birşeyler hissediyorum. Her tuvalete gittiğimde batikon sürüp kurturuyorum. Dünden beri fitil de yapmaya başladım en azından ağrısını hafifletiyor.