Meltemanneolsun ben parti yapmamıştım, cinsiyeti de doktoruma hiç sormadım, fetal DNA sonrası doktorum sormuştu, söyleyeyim mi kağıda yazıp mı vereyim diye, ne demek istediğini anlamamıştım 😅 söyleyin dedik o şekilde öğrendik, sonra da soran olursa söyledik 😊