Alyamom35 Yine 38 diye biliyorum ama bebeğin gelişimi etkili oluyor mudur bilemedim 🤷♀️ Birde size sormak istediğim ilk sezeryan ağrısından daha fazla mı oluyor 2. Si. ? Benim 2. Olucak