Edizhr kızlar 13 ocak beta 89 çıktı dün vermiştim tekrar 17 Ocak gece sisteme düşmüş 655 tekrardan versem mi yine 2 gün sonra Şubat’ın başında gideceğim böyle kan verip beklemek de yoruyor strese sokuyor insanı
Tastan Çok güzel artmış ben 14 Ocak da verdim 180 çıktı 16 Ocak da 388 cıktı benim neden az artmış anlamadım bende korkuyorum başka bişey mi var acaba diye